^Midnight Café^

اینجا کافه نیمه شبه...رویا با طمع های مختلف سرو میشه :)
Setareh ^^
Setareh ^^ Monday, 9 Esfand 1400، 12:08 PM

مخاطب خاص

کیوتچه من

ای که همیشه لبخند بر لبانم می نشانی

با من ازدواج میکنی؟ :")

+وقتی ج ح است و همه دارن بهم تبریییک میگننن

یکی باید بیاد منو بگیره اصلا😂😂

++بسه ب اندازه کافی حرصم دادین اهععععع

+++از من ب شما نصیحت با نونا ج ح بازی نکنین ._.

++++اگ کردین ج نگین

+++++بای ._.

Mahi shi Mahi shi Dina🌼 sh Shefa 🎶🎵 Dina🌼 sh Romin Park Romin Park Dina🌼 sh Shefa 🎶🎵 Romin Park Dina🌼 sh Romin Park Dina🌼 sh Romin Park =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Romin Park Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Romin Park =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Dina🌼 sh Romin Park Romin Park Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Setareh ^^ Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Romin Park Dina🌼 sh Romin Park Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Dina🌼 sh Romin Park Romin Park Romin Park Dina🌼 sh Romin Park Dina🌼 sh Romin Park =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Dina🌼 sh Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Dina🌼 sh Dina🌼 sh Romin Park Romin Park Dina🌼 sh =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park Dina🌼 sh Romin Park Dina🌼 sh Romin Park =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲 Romin Park Romin Park Romin Park •°•°baran +×+🐠°•°• 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂  𝑲𝒊𝒎
Last Comments :
۷۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Mahi shi
    15 Esfand 00، 18:55
    Mahi shi
    از اون جایی ک خاله ی عروس محسوب میشم و نظرم بسییییی مهمه 😌😂 جوابم منفیه🙌
    @شفا ستاره رو باید ترشی بندازیم ی وقت نپره از دستمون👀
  • Setareh ^^
    16 Esfand 00، 08:47
    Setareh ^^
    ارههه درستش همینهههه😂😂😂😂
    @شفا ببین چ خاله گودی دارم😎😂
  • Mahi shi
    15 Esfand 00، 18:52
    Mahi shi
    جررر اینجارو👀
    ۳ هفته نبودمااا از همه چی غافل شدیم🙄
  • Setareh ^^
    16 Esfand 00، 09:00
    Setareh ^^
    همش تقصیر رزهعع😂😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 12:30
    Dina🌼 sh
    Shefa 🎶🎵
    💜💙😘میسیییییی
    هوراااااااااااااا🥳🥳
    نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبری نانای نامجین و ویمین💃🏻💃🏻💃🏻
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:31
    Setareh ^^
    😂
  • Shefa 🎶🎵
    9 Esfand 00، 12:24
    Shefa 🎶🎵
    @دخدرم..به بخشیدنت فکر میکنم^^
    @دینا..آآآآفریـــــــــــن ب ستی میگم جایزتو کنار بذاره خوشگل خاله^^
    @رز...بشین سر جات بچه پررو هی هیچی نمیگم پرروتر میشه
    @دیناوستاره..با @رز نگردید بداموزی داره :/
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:30
    Setareh ^^
    میسی *-*
    ارع والا رز و میسو و همه تک تک بداموز میشن😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 12:19
    Dina🌼 sh
    اصن دخمل خاله بیا بریم بازی کنیم اینطوری بهتره
    https://uupload.ir/view/5a553837b18b15f0fc51f870551344b3_2hgd.jpg

  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:20
    Setareh ^^
    گوووود
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 12:15
    Romin Park
    نگا ترو خدا☝😐
    😂همسرم خواستی خاستگاری نکنی
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:16
    Setareh ^^
    اصلا از یکی دیگه خاستگاری میکردم سنگین تر بودم اهعععع منو بگو ک گفتم کیوتچه درکم میکنه
    قهلم باهات :")
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 12:13
    Romin Park
    😂😂اونی شفا من مشکلی ندارم اسکیرین بده به مام ستیا
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:14
    Setareh ^^
    نگا ترو خدا☝😐
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 12:13
    Dina🌼 sh
    Shefa 🎶🎵
    من که اخرش دستشو گرفتم بردمش به راه راست🥺
    بیا و نیکی کن🤧
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:14
    Setareh ^^
    هقققققق
  • Shefa 🎶🎵
    9 Esfand 00، 12:07
    Shefa 🎶🎵
    نشستم تک تک کامنتارو خوندم
    تک به تک
    😐😔😐😔😐
    @دخدرم....تو هم عین بابات کنسلت کنم؟یا میخوای ی مرحله فراتر کنکلت کنم؟ خودت انتخاب کن
    @رز...خودت میدونی ک خیلی وقته کنسلی؟!😐😔😐
    @دینا..تو وسط بازی کثیف این دوتا چیکار میکنی؟
    @3تاتون اللخصوص 3تاتون....اسکرین و لینک بدم ستیا یا غلط کردید؟!👿
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 12:11
    Setareh ^^
    اومونی وای اومدیییی
    من کف دست بو نکرده بودم که جرئت حقیقت بازی کردم 😢
    ببخش منو تولو خودا من بی گناهم 😢
    اسکرین بده ستیا ببینه دخترش چقدر مغز فندقش رو اذیت کرد هققققققققق من که گفتم غلط کلدممممم هقققق
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 12:00
    Romin Park
    Setareh ^^@
    ای ژاااننن
    *ناز کردنت
    *دستت را گرفته و از این بحث دور مینماید تا اتش این عشق را خاموش نماید👭🏻

    ستاره شوهر منه هیچ جاعم نمیره
    دیگه خاستگاری کرده باید باهام باشه 😎
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:59
    Dina🌼 sh
    Setareh ^^@
    ای ژاااننن
    *ناز کردنت
    *دستت را گرفته و از این بحث دور مینماید تا اتش این عشق را خاموش نماید👭🏻
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:59
    Romin Park
    Romin Park@
    😐😐😐😐
    چگونه جلوی تخریب معلم در ذهنمان را بگیریم؟
    خدایی عجب غلطی کردم حلیمه رو بهتون نشون دادماا ...
    دیگه از شفا انتظار نمیرفت خدایی😑😑

    😂😂😂جرررررر اونی تو هم مث اونی ستاره نباید این کارو میکردی
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:56
    Dina🌼 sh
    Romin Park@
    😐😐😐😐
    چگونه جلوی تخریب معلم در ذهنمان را بگیریم؟
    خدایی عجب غلطی کردم حلیمه رو بهتون نشون دادماا ...
    دیگه از شفا انتظار نمیرفت خدایی😑😑
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:56
    Romin Park
    @دینا
    دختر خالت چرا باید به یک دختر دل میداد امید میداد بعد ولش میکرد واااااا.
    اصلا نمیشه،غرور دخترمون این وسط چی میشه خانوم؟
    دقیقا دقیقا
    اصلا خواس خاستگاری نکنه😂
    دیگه انجام داده باید تا تهش باشهههه
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:55
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @دینا
    دختر خالت چرا باید به یک دختر دل میداد امید میداد بعد ولش میکرد واااااا.
    اصلا نمیشه،غرور دخترمون این وسط چی میشه خانوم؟
    (قشنگ رفتم فاز دوست عروسxD)
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:55
    Romin Park
    @پارک رومین
    جرررر گاااادxD
    حالا بیا لباس عروستو انتخاب کن،بعد عروسی سرمون که خلوت شد میشینیم غیبت میکنیم😂☕
    😂😂جرررر
    رییس جینم دعوت کنید تو غیبت استاده
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:53
    Romin Park
    میدونستین حلیمه الرژیش عود میکنه قشنگ تر میشه؟😐😂
    رییس اینو میدونه؟؟

    رییس همه چیو میدونه😎
    شفا شب میگفت رییس لقمه دهنش میکرده تو سفرشون
    جرررررررر

    شفا شی*
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:53
    Dina🌼 sh
    Romin Park@
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲@
    دختر خالم مامانش راضی نیست منم رضایتمو اعلام نکردم سو مزدوج نمیشه😌
    Setareh ^^@
    بیا بخلم اصن💜
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:56
    Setareh ^^
    اصلا جای من فقط تو بخل توعه :")
    @بقیه
    جواب ندادم کامنتا رو چون بحث خودتونه😂
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:52
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @پارک رومین
    جرررر گاااادxD
    حالا بیا لباس عروستو انتخاب کن،بعد عروسی سرمون که خلوت شد میشینیم غیبت میکنیم😂☕
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:51
    Romin Park
    عهعهعه من فعلا رو شغلم تمرکز دارم همچنین بچم هنوز:/
    😂💜اصلا میدمت به یکی از کراشات خوبه؟
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:50
    Romin Park
    میدونستین حلیمه الرژیش عود میکنه قشنگ تر میشه؟😐😂
    رییس اینو میدونه؟؟

    رییس همه چیو میدونه😎
    شفا شب میگفت رییس لقمه دهنش میکرده تو سفرشون
    جرررررررر
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:49
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @پارک رومین
    عهعهعه من فعلا رو شغلم تمرکز دارم همچنین بچم هنوز:/
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:48
    Romin Park
    رز فرزندمممم
    من هنو اسکرین شات اون موقعی که گفتی برای منو ستاره دیره و مامانت باید جیمینو برات بگیره رو دارما😈
    دست از سر یار غارم بردارر دختر بد🙄😬

    استاب ایت
    نباید یار غارت خاستگاری میکرد 😎😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:47
    Dina🌼 sh
    Romin Park@
    میدونستین حلیمه الرژیش عود میکنه قشنگ تر میشه؟😐😂
    رییس اینو میدونه؟؟
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:47
    Setareh ^^
    جرررر
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:47
    Romin Park
    وایسا وایسا مدیر تدارکات؟
    😂بله بله و همچنین بهترین دوست عروس تو عروسیم
    به رییس جین معرفیت میکنم😎💜
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:48
    Setareh ^^
    صحیح...
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:46
    Romin Park
    ب قول دوستم:
    ستاره تا ابد سینگله و واسه اونی که باید منتظر میمونه حتی اگ هیچ وقت نیاد
    بفهمییین صاحاب دارم منننن
    به قول رییس جین:استاب ایت
    خواستی خاستگاری نکنی😂
    صاحبتم منم چون همسرتم
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:46
    Setareh ^^
    غلط کردممممممممم
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:45
    Dina🌼 sh
    رز فرزندمممم
    من هنو اسکرین شات اون موقعی که گفتی برای منو ستاره دیره و مامانت باید جیمینو برات بگیره رو دارما😈
    دست از سر یار غارم بردارر دختر بد🙄😬
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:45
    Setareh ^^
    وای حق حق حق واییی
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:45
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    وایسا وایسا مدیر تدارکات؟
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:46
    Setareh ^^
    اره مدیر تدارکات؟
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:44
    Romin Park
    خب پس لباس عروستم انتخاب کنیم.
    بزار برم ازین ژورنالا بیارم😂🚶🏻‍♀️
    عرررر حتمااااااااا😂😎
    توی وبتون برا هماهنگیا تشریف میارم
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:46
    Setareh ^^
    واییی
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:43
    Setareh ^^
    ب قول دوستم:
    ستاره تا ابد سینگله و واسه اونی که باید منتظر میمونه حتی اگ هیچ وقت نیاد
    بفهمییین صاحاب دارم منننن
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:44
    Setareh ^^
    ب مولا
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:43
    Dina🌼 sh
    بابات ماشالاش بشه 750 تا زن داره هی هم داره بهش اضافه میشه😐💔
    بعدم لهنتی با شوهر خالمممم؟؟؟؟؟؟😐💔

  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:45
    Setareh ^^
    ننننن بیاد نجاتم بده فقط
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:43
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @پارک رومین
    خب پس لباس عروستم انتخاب کنیم.
    بزار برم ازین ژورنالا بیارم😂🚶🏻‍♀️
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:44
    Setareh ^^
    خدایا خودتون باهم خوش باشین من برم ریاضی😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:43
    Romin Park
    رز فرزندم... یونو؟؟؟🙂🔫
    نهههه😂😂😂😂
    تازه حلیمه فعلا الرژیش عود کرده حوصله نداره بنده خدا😂
    رییس جین میارتش😎
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:44
    Setareh ^^
    عشقش میارتش *-*
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:42
    Romin Park
    دارم برا مدیر تدارکات که از سینگلی در بیاد به رییس سفارش میکنم یه شوهر خوب براش گیر بیاره
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:44
    Setareh ^^
    هعی
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:41
    Dina🌼 sh
    Romin Park@
    رز فرزندم... یونو؟؟؟🙂🔫
    تازه حلیمه فعلا الرژیش عود کرده حوصله نداره بنده خدا😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:41
    Setareh ^^
    ....
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:40
    Romin Park
    @پارک رومین
    پاریس خوبه؟دور برج ایفل رو دیزاین کنیم😎🌸

    عالی 😎💜💜💜💜💜💜💜
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:41
    Setareh ^^
    این همه چی رو پایه است😂😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:39
    Dina🌼 sh
    تنی نیس که سو فایده نداره
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:40
    Setareh ^^
    بابا چی بابا که داااااااارم
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:39
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @پارک رومین
    پاریس خوبه؟دور برج ایفل رو دیزاین کنیم😎🌸
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:40
    Setareh ^^
    هعی زندگی
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:38
    Dina🌼 sh
    Romin Park@
    رز فرزندم منظورم اون نیسس😂😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:40
    Setareh ^^
    😂😂😂😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:38
    Romin Park
    خب کرم ریزیxD
    @پارک رومین
    میگم خارجه بگیریم خوب نیس؟برا ابهت مدیر عامل جین هیت بخوره=-=
    راستی از دینا هم مشکوک شدم میترسم بپره وسط عروسی رو خراب کنه بریم دور دورا بهتره😂😂
    ارههههه ارهههه
    کجا عروسیو بگیریم😎؟
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:40
    Setareh ^^
    سر قبر منننننن
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:37
    Romin Park
    هعییی دختر خاله دیدی گفتم یه داداش داشته باش خوبه؟
    برا این میگفتماا ببین گوش نکردی الان اگه داداش داشتی اوضاع خیلی زیبا تر میبود😁

    من داداش دارممممم😎
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:39
    Setareh ^^
    خدا بخیر کنه
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:35
    Romin Park
    ایشالا رئیس جین مخ خودتو بزنه😂😂😂

    😂😂من اگه میخواستم همسرم رییس جین شه تا الان شده بود (۳ساله تو جین هیتم)
    بعدشم خودم برا رییس جین دوس دختر پیدا کردم
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:36
    Setareh ^^
    اصلا مخ خودتو بزنه😂😂😂😂
    صحیحم
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:35
    Dina🌼 sh
    هعییی دختر خاله دیدی گفتم یه داداش داشته باش خوبه؟
    برا این میگفتماا ببین گوش نکردی الان اگه داداش داشتی اوضاع خیلی زیبا تر میبود😁
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:36
    Setareh ^^
    داداش دارم کی گف ندارمممم ولی کووو حتی باهاش اشنا نشدمممم
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:33
    Romin Park
    من به این پاکیییی چرا باید عروسی دختر خالمو خراب کنم اخه؟

    اونیدینا عروسیمو لهم زدی به حلیمه میگم صفر بهت بده :)😂😐
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:37
    Setareh ^^
    حلیمههه بهش سفر بدههه ترو خدااا
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:32
    Dina🌼 sh
    😂😂😂😂
    خودت جو میدی خب ما هم پایه ایم😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:37
    Setareh ^^
    خانواده نیستین که اهع
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:32
    Romin Park
    ایشالا رئیس جین مخ خودتو بزنه😂😂😂

    😂😂من اگه میخواستم همسرم رییس جین شه تا الان شده بود (۳ساله تو جین هیتم)
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:37
    Setareh ^^
    همون پاسخی که واسه اون یکی دادم😂
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:31
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @دینا
    صرفا جهت فیلم هندی شدن😂😂🤌🏻
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:32
    Setareh ^^
    نمیشه ازین فیلم امریکایی ها باشه که تهش یکی خیانت کنه بزاره برههههه
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:30
    Dina🌼 sh
    𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲@
    من به این پاکیییی چرا باید عروسی دختر خالمو خراب کنم اخه؟🙄🙄🙄
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:31
    Setareh ^^
    من یار غارتم دختر خاله چیههه هققق اینجوری یار غارتو ول میکنییی
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:28
    Dina🌼 sh
    ایشالا ارزوهاتو در کنار خاله رز براورده میکنی😁😂
    *الان منو میزنه🙄
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:30
    Setareh ^^
    ببین فقط دستم بهت برسهههههههههههه
    من خاله ماهیونگمو میخااام بیاد نجاتم بدهههههه
    رئیسم هق :")
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:28
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    خب کرم ریزیxD
    @پارک رومین
    میگم خارجه بگیریم خوب نیس؟برا ابهت مدیر عامل جین هیت بخوره=-=
    راستی از دینا هم مشکوک شدم میترسم بپره وسط عروسی رو خراب کنه بریم دور دورا بهتره😂😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:29
    Setareh ^^
    لفت دادن از این زندگی
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:27
    Romin Park
    گایز رییس جین که میاد عروسیمون با دوس دخترش
    حتما دوستاشم میاره
    برید مخشونو بزنید شما هم از سینگلی در بیاید
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:29
    Setareh ^^
    ایشالا رئیس جین مخ خودتو بزنه😂😂😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:26
    Dina🌼 sh
    دارم ریاکشن خاله شفا رو وقتی از مدرسه میاد و اینجا رو میبینه تصور میکنم😶😂😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:28
    Setareh ^^
    خداکنه نجاتم بدههه
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:25
    Dina🌼 sh
    نههههه نروووو این قصه با پایان باز قشنگیی ندارهههه
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:26
    Setareh ^^
    این داستانو نمیخاااااام هققققق
    من کلی ارزو داشتمممم
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:24
    Romin Park
    😂😂😂😂همسرم خودت خاستگاری کردی خودتم باید تا تهش باشی و گرنه رییس جین زندت نمیزاره😎
    بابات اجازه میدههه😎💜
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:25
    Setareh ^^
    رئیس جین پلیز منو بفرس اون دنیاااا🐘
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:23
    Romin Park
    @پارک رومین
    اصلا ردیف کردن سالن و تزئیناتشم با منxD

    حتمااااا باعث افتخارههههه😎💜
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:24
    Setareh ^^
    سام وان سیو می
    من اصلا اومونیم رو میخاااام
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:23
    Dina🌼 sh
    یار غارم خاله های ته تغاریم راضی نیستن یونو؟😂😂
    من اینجا جاست نقش تماشاگر را داشته و منتظر اخرش هستم🍿
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:23
    Setareh ^^
    اصلا من رفتم بای بااااای =/
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:22
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    @پارک رومین
    اصلا ردیف کردن سالن و تزئیناتشم با منxD
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:23
    Setareh ^^
    تو چراااااااااااا وایییی
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:19
    Romin Park
    😂😂😂جررررر نه میخوام با تو ازدواج کنم
    رییس جین میاد عروسیمونا😎خیلی خوفن میشیم
    برا بار اول خواهر زاده با خالش ازدواج میکنه
    معروفم میشیم😂😂😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:21
    Setareh ^^
    بزارین من در اوج صحنه رو ترک کنم اصلا
    بعدشم بابام نمیزاره تا نات سیسم ازدواج نکرد من ازدواج کنم یونو؟😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:14
    Romin Park
    😂😂خودت خاستگاری کردی منم از خدا خواسته قبول کردم
    عروسیهههه
    عروش چقد قشنگه
    ایشالا مبارکش باد
    بنده مدیر عامل جین هیتم
    واقعا شانس باهات یار بوده
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:16
    Setareh ^^
    من؟من کی خواستگاری کردم؟ اصلا من کیم اینجا کجاس؟😂😂
    منم منیجر جین هیتم رتبه ام ازت پایین تره تو باید با یکی هم رده خودت مزدوج شی خودم برات میرم خاستگاری اصلااا😂😂
    تازه شم مگه تو خالم نبودی؟ چجوری خاله خاهر زاده.... ._.
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:11
    Romin Park
    نمیتوانم طلاق بگیرم 😂😂😂😂
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:13
    Setareh ^^
    کی ازدواج کردیم ک طلاق بگیرییم؟
    اصلا من مشکل سلامت روان دارم نمت زن بگیرم😂😂😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:08
    Romin Park
    😂مهریه ببشتر موخوامم
    مام ستیا کجاییییییییییییییییییییییییییی😂😂😂😂دخترت شوهر کرد
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:09
    Setareh ^^
    مهریه بیشتر میخای برو با @دینا ازدواج کن پولدارع😂😂😂😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:06
    Dina🌼 sh
    نه بابا یار غارم چرا بزنمت من به این مهربونی😄
    جاست میگویم پیوندتان مبارک 💍
    و امیدوارم به پای هم پیر شید💜
    *وی جمله ایم سینگل فور اور را از یار غارش به خاطر می اورد🚶🏻‍♀️
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:08
    Setareh ^^
    من سینگل فور اورم ب زور مزدوجم نکنیییینننن واییی
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:03
    Romin Park
    بزرگترا مهریه مشخص کنید
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:05
    Setareh ^^
    یه ربع سکه میدم زیادم هست😂
  • Dina🌼 sh
    9 Esfand 00، 11:01
    Dina🌼 sh
    اوکی من سکوت
    من نگاه🚶🏻‍♀️
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:03
    Setareh ^^
    دینا قول بده نزنی منو مجبووور بودممم
    اصلا من تا عمر دارم جرئت انتخاب نمیکنممم
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 11:00
    Romin Park
    قررر عروسیههههههههه عروسیهههههههههه
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:02
    Setareh ^^
    باز قر دادن های رز اغاز شد😂😂😂😂
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 11:00
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    سم اند سمه😂😂
    حالا هرچی ما این وسط میگیم و میخونیم🐒
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 11:02
    Setareh ^^
    نکنین زشته😂😂😂😂
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    9 Esfand 00، 10:56
    =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    بخ بخ عروسیxD
    نمره بیست کلاسو "نمیخوام"
    بهترین هوش و حواسو"نمیخوام"
    دختر شهر پریان اون که جاش...."نمیخوام"
    من فقط تورو میخوام 😂😂🦥
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:59
    Setareh ^^
    وایییییی واییییی اصلا جر خوردم این چه سمیه😂😂😂😂
    @ایهاالناس ج ح بود ب مولا رز خاالمههه😂😂😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 10:56
    Romin Park
    😂😂😂😂😂جر منم یادم نیس
    عشق تو دروغ بود دیگه
    نه دیگه نه من نه تو دیگه
    میخوام اسمتو فراموش کنم
    اتیششو خاموش کنم
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:59
    Setareh ^^
    حالا اون اهنگه...
    منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 10:51
    Romin Park
    😂😂😂😂جررررررر
    برگاشون میریزه
    بر طبل شادانه بکوب
    پیروز و دخترانه بکوب😂😂😂😂
    لتنخهینخعنخهیمخهقنعخنیخعن
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:52
    Setareh ^^
    عشق تو دروغ بود دیگه اینجا جاشه😂😂😂😂😂
    برخیز و پرچم را...
    عه بقیع اش یادم نی😂😂😂😂
  • Romin Park
    9 Esfand 00، 10:46
    Romin Park
    😂😍اره ازدواج میکنم
    مبارکههههههه
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:47
    Setareh ^^
    توهم از خدا خاسته😂😂😂
    ج ح بود ب مولا
    ولی بیا بر طبل شادانه بکوبیم😂😂😂
    وای دینا و اومونیم ببینن چ میشه😂😂😂
  • •°•°baran +×+🐠°•°•
    9 Esfand 00، 10:41
    •°•°baran +×+🐠°•°•
    باهاش ازدواج کن هر کی ک هستی..
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:45
    Setareh ^^
    رزه رز *-*
    اون خاله ی منه اینکاره زشتو با من نکنیییین وای
  • 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂 𝑲𝒊𝒎
    9 Esfand 00، 10:38
    𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂  𝑲𝒊𝒎
    اوهووووووو*-*
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 10:45
    Setareh ^^
    سیکوت میکنم اصلا *-*
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7