^Midnight Café^

اینجا کافه نیمه شبه...رویا با طمع های مختلف سرو میشه :)
چالش منطق متناقض Setareh ^^
Setareh ^^ Friday, 20 Esfand 1400، 03:51 PM

چالش منطق متناقض

همه ما پارادوکس رو شنیدیم دیدم و حتی توی فارسی جزو ارایه های دردناک بود ولی....

تناقض هایی که تو این دنیا هست چی؟

همه چیز سر جاشه؟

منطقی پشتشه؟

یا نه...منطقی ترین تناقض های زندگیمون رو داریم جلوی چشم می بینیم؟

*این چالش از وب فرهان گرفته شده =)

روز اول:شوخ ترین ادم ها غمگین ترین ها هستند

این جزو تلخ ترین واقعیت هاست

من خودم تو جمع دوستام به عنوان یک ادم شوخ و کسی که بقیه رو سر حال میاره هستم ولی این سختیای خودشو داره

تو این چالش یکی رو باید نقد کنم و اون خودمم

من ب خودم اجازه نمیدم ناراحت باشم چون فکر میکنم خب اگ من برم تو خودم بقیه چی؟کی هست که باهاشون درد و دل کنه و سرحالشون بیاره؟

این ادما مثل خودم ب خودشون اجازه نمیدن ک پیش بقیه ناله کنن چون ب عنوان سمبل شادی شناخته شده ان

این ادما بقیه رو سرحال میارن درحالی که از درون حال خودشون خوب نیست

برای اینکه دنیامون ذره ای هم که شده بهتر از الان بشه...

همو بهتر درک کنیم و انتظار نداشته باشیم همه هر روز حالشون خوب باشه

چون شادترین افرادم چیزی درونشون هست ک ب کسی نمیگن...شاید حتی خودشون هم نفهمن....

ولی ب عنوان یک دوست کمکشون کنیم ک با خودشون رو راست باشن و همه جورشون رو بپذیرن و ابراز کنن

+روز اوله فعلا چیز دیگه ای در ذهن ندارم از فردا بیشتر می فکرم *-*

روز دوم:مدرسه ها تعطیل ولی تالار ها باز

خب امروز میخوام یه تناقضی رو بگم که همه با پوست و خون حسش کردیم....

+مدرسه ها که بچه ها با ماسک و فاصله اجتماعی میرن تعطیل ولی تالار هایی ک مردم تو دهن هم هستن باز

+جلوی رفتن مردم به سیزده بدر رو می گیریم تا تو فضای باز که انتقال کمه کمی خوشحالی نکنن

+مردم رو راه نمیدیم داخل بانک ها تا تجمع نشه ولی دم در صد نفر ور دل هم ایستادن

+پارک های سرباز رو میبندیم ولی مرکز خریدا باز

+مشتری بدون ماسک راه نمیدیم ولی فروشنده ماسک نمیزنه

+کسب و کار ها رو تعطیل میکنیم ولی جاده ها باز همه برن سفر

شما طرف قرارداد ویروسه این؟ =|

روز سوم:هرکی نماز نمیخونه بی دینه

خب...که چی؟

دینداری به نمازه یا حق مردم رو نخوردن؟

به روزه است یا نیازردن دیگران؟

به خمس دادنه یا دست یه نیازمند رو گرفتن؟

هرکس عقاید خودشو داره...خدای خودشو داره...دیدگاهی که من از خدا دارم شاید به شما فرق کنه ولی کفر که نمیکنم میکنم؟

تو این دنیا اجازه داریم به عقاید خودمون برسیم...حتی به غلط

روز چهارم:دیوار چین از فضا قابل مشاهده است

عاااا امروز میخوام راجب این باور غلط بگم....تناقض خاصی نداره ولی نمیخام همه مثل من به این جمله باور داشته باشن😂😂😂😂

"این دیوار حتی در مدار های نزدیک به خاطر رنگ و طرح خاص با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست"

همین😂

تا کشفی دیگر بدرود😂

روز پنجم:ترکیه کشور مسلمونی نیست

سوووو ایم بک از سفر خویش با کلی موضوع واسه این چالش...قدرتمندانه آغاز میکنم...

دیدم تناقض منطقی زیاده چون عملا هیچ کس عین ادم رفتار نمیکنه و کلی ضد و نقیض داریم سو.....دلم خواست راجع به یک سری باور غلط بگم ک به خوردمون میدن...ک اشتباهه...ولی کشف تناقضش با شما...

سفری ک داشتم ب استانبول بود و خییلیی چیزا دیدم...خیلیی

ما بهمون میگن اره ترکیه اسمش کشور مسلمونه و اصلا حجاب ندارن و اینا...ولی از ما هم مسلمون ترن

جایی که هرکس انتخابشو کرده

کسی ک حجابو انتخاب کرده تا تهش هست...پوشش کامل خودشو داره و ب زندگیش میرسه

مرداشون ب کسی چشم ندارن و کسایی ک حجاب ندارن خیالشون راحته

صدای اذان از همه جای شهر شنیده میشه...درکنار ناقوس کلیسا ها

تازه مدرسه مختلطم کم دارن😐😂

سو اره....کشور ما قبل انقلاب همین بود...

الان بهتره؟

ایا؟

روز ششم:دخترو باید شوهر داد وگرنه میترشه

عه؟

نه بابا!

من نمیگم دختر بعد ازدواج از پیشرفت می افته ولی خودتون قضاوت کنین...یکی که فارغ بال عه میتونه به جاهای بالا برسه یا یکی که مسئولیت شوهر و بچه و خونه و حتی شغلش گردنشه...

سو...زنان مجرد و موفق که همه میشناسیم

۱.مهراوه شریفی نیا

هنوز مجرده و از خواهر متاهلش هم موفق تر بوده یونو؟

٢.ریحانا

سخنی ندارم...

٣.سلنا گومز

باز هم نو سخن....

*فمینیستی از سر و روم میباره نه؟

Shefa 🎶🎵 Amber Boy Amber Boy Shefa 🎶🎵 Amber Boy
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shefa 🎶🎵
    10 Esfand 00، 13:11
    Shefa 🎶🎵
    وای وای وای اصلا شعوووووووررررر خوب چیزیه😑😑😑
    یکم شعور خرج کردن ارزون تر از موز خریدن عهههه چرا هیچکی نمیخواد بفهمههههههه😐
    منم عین تو توهم توطئه دارم😂البته نسبت به بالادستیا
    به نظرم مقامات حالا ماله هر کشور و شرکتی میتونن خیلی باهوش باشن که اینجوری عمل میکنن.. یجاهایی ما مو میبینیم و اونا پیچش مو و ازین پیچش مو استفاده هایی میکنن ک من هنوز ب مرحله کشف شون نرسیدم ولی قطعا تک تکتون رو تو جریان میذارم😁
  • Setareh ^^
    10 Esfand 00، 13:17
    Setareh ^^
    موز که هیچی از پیازم کمتره قیمت این شعور نداشته☝
    به مولا اصلا از هوش سرشارشون همه دست به انقلاب میزنن هوش هم حدی داره😂
    بله حتما منتظرم😎🍜
  • Amber Boy
    10 Esfand 00، 12:10
    Amber Boy
    سلامممممممم روزت بخیرررررر 😍 ینی این همه تناقضضضضضضضض تو یه بحث به نظرم فوق العادست 😍😍😍 واقعا حققققق من یه بار به یه میوه فروش گفتم ماسک بزن گفت کرونا بیاد با لوله میززنمش 😐😂 یکی نیست بگه کجایی عمو شرط میبندم نمیدونست اصن کرونا چیه 😂😂😂 ولی اره چقدر حق و چقدر دردناکه ... دیدی ؟ تناقضا هم جالبن هم خنده دارن هم خیلی دردناکن .. واقعا به طرز رویایی این دنیا حسن تعلیل داره 😂
    مرسیییییییییییییییی 😍😍
  • Setareh ^^
    10 Esfand 00، 12:17
    Setareh ^^
    سلااااام *-*💜
    اوهوووم پستای بقیه رو میخونم خیلی خوبه هرکس دیدگاه خودشو داره و این باعث میشه کلیییی چیز جالب و باحالو شاید تفکر برانگیز بخونیییم
    اصلا بعضی اوقات مردمو میبینم به خودم شک میکنم میگم نکنه توهم توطئه دارم از طرف کرونا که فقط میاد منو بگیره😂😂
    اوهوووم موافقممم
    مرسییی از شما که این چالشو راه انداختی و مغزمون رو به چالش کشیدی خودم به شخصه یه دفتر گرفتم ایده هام رو مینویسم واسه روز های بعد. خیلی خوشم اومده ازش :")❤
  • Amber Boy
    9 Esfand 00، 16:45
    Amber Boy
    آره واقعا به نظرم درکشوننننننننن خیلی خیلی خیلی بالاس😍 ارهه دیگه مجبورن پنهان کنن چون قراره ما فقط بخش طنزشو ببینیم .....

    😍😍😍💗💗
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 16:49
    Setareh ^^
    موافق بودن زیاد* =)♡
  • Shefa 🎶🎵
    9 Esfand 00، 16:44
    Shefa 🎶🎵
    😯👍👍👍
    خیلی نکته جذابیو برا روز اول گفتی.. هرجا بریم تو هرجمعی یکی هست که غمگین عه ولی چیزی نمیگه و تلاش میکنه بقیه شاد شن
    چون نمیخواد غم و گریه رو برای اونا ببینه:)
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 16:49
    Setareh ^^
    دقیقا هعیییی روزگار =")
  • Amber Boy
    9 Esfand 00، 15:40
    Amber Boy
    به نظر من اینننننننننننن واقعا یه تناقض حرفه ای بود ایوللللللل ایوللللللللل دقیقا به نظر من دلیلش اینه که طنز خندیدن شخصیت کاریزماتیک و همه اینا نیاز دونستن و درک بالای افراد از بقیه دنیا و جامعست و درک یه چیزی مثل دنیا و جامعه ... باعث میشه همه غما رو ببینی و یه جورایی ام ... باید توی خودت بریزیشون و طنز قضیه به رخ بکشی و یه جورایی عین مهران مدیری میشی ... خیلی عالی بود الان پستش میکنم بقیه بیان بخونن😍
  • Setareh ^^
    9 Esfand 00، 16:29
    Setareh ^^
    دقیقا دقیقا طنز نویسا به نظرم ذهنشون چیز های زیادی هست که از ما پنهونه و ما فقط بخش طنز و خنده دار رو درک میکنیم یا شایدم اینجوری میخوایم👌
    وایییی مرسیییی💜💜
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7