^Midnight Café^

اینجا کافه نیمه شبه...رویا با طمع های مختلف سرو میشه :)
Setareh ^^
Setareh ^^ Sunday, 15 Esfand 1400، 09:03 AM

رز دینا شفا

سلام خوبین

میگم من ایران نیستم...ماهیونگ هی تو شاد بهم پیام میده و من شاد اصلا برام بالا نمیاااااااااد

اگ راه ارتباطیشو دارین بگین ممنون بابت تبریک ووو هر وقت رفتم ایران حتما پیاماشو جواب میدم به خدا همش تقصیر شااااادههههه اهع

Mahi shi Mahi shi چیه :/پروفم چشه خیلی عم خوشگله تهیون به این زیبایی .. Shefa 🎶🎵 Shefa 🎶🎵 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂  𝑲𝒊𝒎 Romin Park
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Mahi shi
    15 Esfand 00، 18:46
    Mahi shi
    دیشب داشتم از زحماتم سر ویسم واسه شفا حرف میزدم 😂😂😂 شفا خواهر، دیدم ویسم واقعا مورد قبولم نیس دوباره گرفتم✌😂😎
  • Setareh ^^
    16 Esfand 00، 08:46
    Setareh ^^
    😂😂😂😂😂😂@شفا
  • Mahi shi
    15 Esfand 00، 18:42
    Mahi shi
    سلام علیکم👀
    معاون قشنگمممممم😭💜
    لهنتی اصلا نگرانت شده بودم😐
    اگه شفا بهم نمیگفت کار به جاهای حساس میکشید 🙂🌹👀خیلییی جلومو نگه داشتم فقط گفتم منتظرتم😂😂😂
    بعد گفتم نکنه بچه ترک تحصیل کردههههه ۱ ماه چک نکرده شادو😆😂
    خلاصه ک خوشبگذرهه💜
    بیا ک با صدای ژذاب رئیست منتظرته😉😌😂😂

  • Setareh ^^
    16 Esfand 00، 08:45
    Setareh ^^
    ماهییییییی سلااااااام
    واییی چقدر دلم واست تنگولیده بوووود
    اره پیاما تو نوتیف می اومد مشخص بود😂😂😂😂😂
    میسییییی💜
    عررر اخجون😍😂
  • چیه :/پروفم چشه خیلی عم خوشگله تهیون به این زیبایی ..
    15 Esfand 00، 14:32
    چیه :/پروفم چشه خیلی عم خوشگله تهیون به این زیبایی ..
    خوب شوهرمی:/
  • Setareh ^^
    15 Esfand 00، 15:56
    Setareh ^^
    😐😐😐😐
  • Shefa 🎶🎵
    15 Esfand 00، 13:31
    Shefa 🎶🎵
    @رز
    انقدر شوهر شوهر نکننننن عهههه دخدر من دخدر منهههه نه شوهرتتت😐😑😐
  • Setareh ^^
    15 Esfand 00، 14:31
    Setareh ^^
    همینو بگوووو
  • Shefa 🎶🎵
    15 Esfand 00، 13:31
    Shefa 🎶🎵
    اتفاقا دیشب باهاش صحبت کردم
    میگم بهش
    خوش بگذره 😍😘
  • Setareh ^^
    15 Esfand 00، 14:31
    Setareh ^^
    اخیشششش خیالم راحت شد
    مرسییی مرسیی💜💜
  • 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂 𝑲𝒊𝒎
    15 Esfand 00، 09:52
    𝑵𝒐𝒐𝒏𝒂  𝑲𝒊𝒎
    کجایی؟ *-*
  • Setareh ^^
    15 Esfand 00، 14:31
    Setareh ^^
    اومدیم استانبول*-*
  • Romin Park
    15 Esfand 00، 09:18
    Romin Park
    😂والا شوهرکم من نه شمارشو دارم نه ایدی شادشو شرمنده
    مسافرتت مبارک شوهرممممم
    💜
  • Setareh ^^
    15 Esfand 00، 14:30
    Setareh ^^
    باز تو شروع کردی ها😐
    تیشکر
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7