^Midnight Café^

اینجا کافه نیمه شبه...رویا با طمع های مختلف سرو میشه :)
من میدونستممممم Setareh ^^
Setareh ^^ Monday, 25 Mehr 1401، 08:28 PM

من میدونستممممم

من میدونستم این کنسرته یه ریگی به کفششههههههههه

~

پسرام بالاخره دارن میرن سربازیییی عررررررررر

~

احساس عدالت در من سرریز کرده(به قول مازنی ها سرشن XD)

~

اکی ولی چقدر خوب با زمان کنکور من هماهنگ کردننننن

~

هقققق

~

ولی پروژه سربازی انسیتی هم همین دور و اطراف شروع میشه TT

~

ولی فردا مدرسه محشر کبراس...

~

باید دستمال پخش کنم بین بچه ها XD

~

یه حسی ب من میگه بنگتن رفته یکی برمیگرده...

~

لوکاسمه یعنی؟ TT

~

اقا من هیچیم باز نمیشه خبری از ویشن به دستتون رسید بهم خبر ندین مدیونین TT

ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻 ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻 ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻 Dina🌼 sh Dina🌼 sh TRI.BE Lover (jung mihi) Park roomin .. Dina🌼 sh Dina🌼 sh
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻
    29 Mehr 01، 14:25
    ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻
    خیلی مرسی جیگر♡~♡
  • Setareh ^^
    29 Mehr 01، 14:29
    Setareh ^^
    خاهش میکنم *-*
  • ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻
    28 Mehr 01، 20:51
    ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻
    میشه اگه ممکنه ی کمکی به من بکنی یا یکیو ک میشناسی بگی :>>
    میخوام بک گراند بزارم برا قالبمو اینا ک با قالب تو یکیه
  • Setareh ^^
    29 Mehr 01، 10:18
    Setareh ^^
    باوشه حتما
    فقط خصوصی که پیام بده که ایدیمو بهت بدم ادمینم بنمایی
    و عکسی که میخوای بزاری رو تو بیان باکس اپلود کن که بتونم بگذارمش
    بعد بهت میگم چیکار کردم که اگه باز خواستی خودت تغییر بدی مشکلی نباشه :)
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    27 Mehr 01، 18:51
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ممنونم😍💖
  • Setareh ^^
    27 Mehr 01، 18:52
    Setareh ^^
    :*
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    27 Mehr 01، 18:48
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    میشه فالوم کنی؟! 🥺
    وبمو تازه زدم
  • Setareh ^^
    27 Mehr 01، 18:50
    Setareh ^^
    فالو شدی ^^
  • ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻
    26 Mehr 01، 23:10
    ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪  💕👻
    هایی ستاره شیطوری تو؟!
    بنگتن فوراور...
    راستی خودت پس زمینه قالبتو عوض کردی؟
  • Setareh ^^
    27 Mehr 01، 14:58
    Setareh ^^
    هایییی
    گوده گود ^^
    ارییی چیز میزاشو خودم گذاشتم

  • Dina🌼 sh
    26 Mehr 01، 19:43
    Dina🌼 sh
    مام همینیم یه روز همه درسای عمومی یه زنگ ریاضی بعد یه روز شیمی هندسه ریاضی پشت هم :|
  • Setareh ^^
    27 Mehr 01، 14:57
    Setareh ^^
    ایشششششش پس سراسر کشور گند زدن ب برنامه ها ._.
  • Dina🌼 sh
    26 Mehr 01، 19:26
    Dina🌼 sh
    تقصیر مدرسس دو زنگ پش سر هم ریاضی و فیزیک داشتیم مغزم داغ کرده بود بس که عدد دیدم :|
  • Setareh ^^
    26 Mehr 01، 19:29
    Setareh ^^
    این بده....
    شما هم برنامتون مزخرفه؟
    یا فقط واسه ما خیلی داغونه TT 
  • TRI.BE Lover
    25 Mehr 01، 21:24
    TRI.BE Lover
    فک نکنم برن سربازی.. هایی بیانیه داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Setareh ^^
    26 Mehr 01، 19:22
    Setareh ^^
    جوری که من دیدم بلی
    بیانه داد ک جین به عنوان نفر اول ثبت نام میکنه بقیه هم پشتش میرن...تا 2025 باز هفت نفری جمع میشن
  • (jung mihi) Park roomin ..
    25 Mehr 01، 21:03
    (jung mihi) Park roomin ..
    اوکی ولی من اصلا خوشحال نیستم و دارم زار میزنم که تا 2025 چه خاکی تو سرم بدون اونا بریزم 😭
  • Setareh ^^
    26 Mehr 01، 19:21
    Setareh ^^
    بیخیااااال
    فعلا بیا خوشحال باشیم جین داره ب همین خاطر البوم سولوشو میده :")
  • Dina🌼 sh
    25 Mehr 01، 20:37
    Dina🌼 sh
    نمیدونم
    نه من سر موهاشون چه عر ها که نزدم موهاشون نزنن هیق
    هعی ان بیچاره ها که اصن... وقتی میبینم مام تا 7سال دیگه قرار مث اونا بشیم مومنتای تهکوک نداشته باشیم.. :"
  • Setareh ^^
    26 Mehr 01، 19:21
    Setareh ^^
    :"))))
    هفت سال رو از کجا اوردی خاهر 2025 باز هفتایی جمع میشن :"
  • Dina🌼 sh
    25 Mehr 01، 20:31
    Dina🌼 sh
    من نمیتونم زنده بمونم اونجوری که :"
    ولی دیدی ناراحت بودیم چرا درس وقت کنکور ما همه کامبکاشون میاد ... هعیی *اشک زجه ناراحتی
  • Setareh ^^
    25 Mehr 01، 20:33
    Setareh ^^
    پس فقط خوشحال من غیر طبیعی عه؟ :"
    به این فکر کن قراره موهاشونو کوتاه کوتاه کنننن پس واس همین تو این کنسرت همه موهاشون بلند بووود
    :")
    دونت غم :")
    فکر کن اکسوالای بدبخ این همه مدت چی کشیدن :"

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7