^Midnight Café^

اینجا کافه نیمه شبه...رویا با طمع های مختلف سرو میشه :)
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᄂΛᄂIƧΛ ‌‌
    21 Esfand 00، 00:26
    ᄂΛᄂIƧΛ ‌‌
    منم وقتی ۲ سالم بود لژاندر حل می کردم😂😐
  • Setareh ^^
    21 Esfand 00، 07:37
    Setareh ^^
    ماشالا نسلی پر نخبه هستیم😂
  • Shefa 🎶🎵
    20 Esfand 00، 20:03
    Shefa 🎶🎵
    بین این بچه‌هایی ک اینجا کامنت دادن فقط منم از ششم خوشم میومد و میاد😂😂
  • Setareh ^^
    21 Esfand 00، 07:39
    Setareh ^^
    نههه منم عاشق ششمم اهع😂
  • Shefa 🎶🎵
    20 Esfand 00، 20:02
    Shefa 🎶🎵
    شاید باورت نشه ولی حتی کلاس نهم هم داری اکسترمم نسبی که توی دوازدهم ریاضی و تجربی یاد میدن یاد میگیری 🙂جزو کاربرد مشتقه🙂
    و من الله توفیق
  • Setareh ^^
    21 Esfand 00، 07:39
    Setareh ^^
    الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب...
  • yora ...
    20 Esfand 00، 18:41
    yora ...
    من الان نهمم مث چی از ششم بدم میادددددددددددددد از اون سال متنفررررررر بودم و این و میبینم دلم میخواد به همه فوش بدم اخه این چیه اون موقعه بهمون یاد میدادن
  • Setareh ^^
    21 Esfand 00، 07:38
    Setareh ^^
    ولی من عاشق ششمم..نه درساش کلا سال خوش خشونمون بووود
    ولی اره😐زیادی یاد گرفتیم😐
  • Dina🌼 sh
    20 Esfand 00، 17:00
    Dina🌼 sh
    من میگم همش از چهارمه چون از بعد اون هیچی یادم نیس😑😅
    به خصوص از ششم چون معلممون میشست ما خودمون درسا رو میخوندیم هر جا هم سوال داشتیم میپرسیدیم😑
  • Setareh ^^
    21 Esfand 00، 07:37
    Setareh ^^
    من هرچیییی دارم از ششمه ولی....
    دوتا معلم ریاضی داشتیم مگه میشه پاک شه از ذهنم😐😂
  • •°•°baran +×+🐠°•°•
    20 Esfand 00، 16:50
    •°•°baran +×+🐠°•°•
    نهمی؟
  • Setareh ^^
    20 Esfand 00، 16:50
    Setareh ^^
    بلی بلی *-*
  • yora ...
    20 Esfand 00، 16:49
    yora ...
    وایییییییی چقد بدبخت بودیم ما 😐😐💔💔💔
  • Setareh ^^
    20 Esfand 00، 16:50
    Setareh ^^
    زیرپوستی وارد مغز میکردن 😐😂
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7